Innovációs audit
Mi az az innovációs audit?
Egy konzultáció során azonosítjuk a vállalkozás célkitűzéseit és innovációs lehetőségeit. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy szakértőink személyesen találkoznak a vállalkozás vezetőivel, képviselőivel, majd az audit további kimeneteként rögzítésre kerül egy innovációs akcióterv, ami további konzultációk során elvezethet fejlesztési projektek elindításához, illetve a pályázati források megszerzésére alkalmas projekt meghatározásához.
Miért mi?
A kis- és középvállalkozásoknak – és nemcsak a hazai KKV-knak – sajnos az egyik jelentős problémája, hogy nincs kapacitásuk és megfelelő képzettséggel rendelkező belső humán erőforrásuk innovatív projektek azonosítására és előkészítésére. Itt kerülünk mi a képbe, mert innovációs audit- és projektfejlesztési módszertant elsajátított szakértőink és tanácsadóink segítséget tudnak nyújtani a vállalkozások fejlesztésében.
Miért érdemes igénybe venni a szolgáltatást?
Az innovációs audit hatékony eszköz a belső fejlesztési igények feltárására, illetve a szükséges tevékenységek pontos tervezésére.
Az audit egy négy lépésből álló folyamat:
Az audit és az ehhez kapcsolódó projektfejlesztés lépéseiről részletesen itt olvashat. – megnyitás (.pdf)
Az audit előre elkészített munkalapok segítségével történik, amely nagyban megkönnyíti az ismeretek rendszerezését. Tájékozódásképpen az adatlap minta elérhető itt. – megnyitás (.pdf)
A szolgáltatáshoz kapcsolódó titoktartási megállapodás minta elérhető itt. – megnyitás (.pdf)
További információk
Ha felkeltette érdeklődését ez az üzletfejlesztési lehetőség, akkor a további részletek megismeréséért keresse dr. Szépvölgyi Ákos innovációs audit tanácsadónkat.
Szeretné igénybe venni szolgáltatásainkat?
Keressen minket elérhetőségeinken, hogy közösen megtalálhassuk a legjobb megoldásokat!